torstai 2. syyskuuta 2010

Ukun tokot

Mökkipäivitys siirtyy taas vähäsen. Se ei riitä että kamera on kotona, vaan vielä pitäisi osata pitää piuhat ja laturi tallessa. Järjestelmällisyys ei niin ole mun juttu. Pistän tekstiin jotain fiiliskuvia koneelta että saadaan jotain väriäkin vaihteeksi.

Ulkona on jo aika kylmä. Pukeuduin viime vuonna saamaani Hurtan takkiin ja vanhaan treeniliiviin, paksuihin kollarihousuihin, villasukkiin ja lapasiin, silti olin ihan jäässä äskeisissä treeneissä. Nyt kun sain viltin harteille ja lämpimät villasukat jalkaan (kesä on niiiin ohi!), on hyvä alkaa puimaan harjoituksia. Ensin otin kentälle Rinon ja lihapullapussin. Tehtiin ekaa kertaa pitkä seuraaminen, sujui todella hienosti, olin odottanut pahempaa takkuilua. Sitten ihan lyhyt paikkamakuu joka sujui myös mahtavasti. Suorasta perusasennosta putosi ekalla käskyllä maahan ja odotti rauhallisena kunnes palasin palkkaamaan. Sitten loppuun vähän näyttelytreeniä. Tehtiin liikkeitä muutama suora ja keskityin oikeastaan itse hakemaan oikeaa rytmiä omalle kulkemiselle. Seisotin pari kertaa. Ulkoharkoissa Rino on tosi näyttävä ja ryhdikäs seisoessa. Oon kyllä supertyytyväinen näihin treeneihin <3 Mercu pääsi jälleen tottelemaan vajaan alokasluokan verran. Kaiken teki sairaan hyvällä vireellä ja varsinkin hihnassa seuraaminen oli mah-ta-va! Mahtaako syysilmalla olla meihin jotain positiviisista vaikutusta? Luoksepäästävyyttä ja hyppyä ei otettu. Ukun porukkaan on myös liittynyt pikkuruinen käppänäneiti Nala. Tästä pyörremyrskystä kuulette varmasti tulevaisuudessa lisää, sillä mulla saattaa olla jollain tavalla näppini pelissä tämänkin snautserinalun kanssa. ;)
(mutta ei hätää, se EI ole mun uusi koira)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti